FANDOM

OpisEdytuj

Jest to pierwsza normalnia misja w Grove Stories

W tej misji musimy pojechać do Playa Del Seville żeby odbić Sweeta i zabić dawnych ziomków z Playa Del Seville, którzy rozłamali się z Rodzinami z Grove Street. Po zabiciu dawnych ziomów z Seville, pokazuje sie cut-scenka która pokazuje Sweeta biegnącego na dół do Alexa. Po rozmowie między Alexem i Sweetem, jest cel żeby wejść do Zielonego Willarda. Po wejściu, pokazuje sie cut-scenka na której widać dwa Ranchery wyjeżdzające z ulicy. Po cut-scence mamy cel żeby uciec na Grove Street. Po misji, otrzymujemy pochwałe od Sweeta oraz nagrode Szacunek+, oraz oficjalny wstęp do Gangu Grove.

SolucjaEdytuj

W tej misji musimy szczególnie uważać na ludzi na balkonach, na człowieka z strzelbą wieśniacką i na Seville w Greenwodzie. Ponieważ Seville w Greenwodzie posiadają shotguny, ciężkie shotguny i karabiny.

W tej misji jest automatyczna regeneracja życia, dlatego informacja że pod schodami jest pancerz, karabin, i życie. Weź tylko pancerz i karabin. A przyjdź kiedy życie będzie ci potrzebne jak będziesz np: Miał mało życia.

Z ziomkiem którym przyjechałeś w Czerwonym Voodoo, zalecam go zablokować daleko od Seville. A na końcu misji podczas ucieczki, przywołać go.

CiekawostkiEdytuj

- Po tej misji otrzymamy Zielonego Willarda który będzie stał obok dawnego domu Big Smoke'a który jest twój od misji Grove Famillies Introduction.

FilmEdytuj

Grand Theft Auto Grove Stories - Sweet04:30

Grand Theft Auto Grove Stories - Sweet

Pokaz Misji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki