FANDOM

OpisEdytuj

Alex chodzi po parkingu, i zamierza wejść w uliczke. Lecz Sweet go zaskoczył, i zapytał czy wchodzi w te uliczke bo Grove mają zebranie. Alex ze Sweetem rozmawiają tak, jakby się dopiero znali. Po rozmowie, Alex i Sweet wchodzą w uliczke żeby sie spotkać z Gangiem. Alex dołącza do grupy, wtedy zaczyna się rozmowa grupy. Niewiadomo dlaczego, pojawia się Babka z autem Ballasów. To zapoczątkowało 3 fale ballasów które będą atakować rodziny Grove na zebraniu. Po 3 falach, jest rozmowa między Sweetem a Alexem. Po rozmowie, rozdzielają się.

Rozmowa przy ostatniej Cut-scenceEdytuj

Sweet: Cholera O kurwa! To było pojebane psyhicznie!

Alex: To samo byś powiedział jak był byś z moją teściową.

Sweet: Dobra musimy sie rozdzielić na jakiś czas. Tak pewnie odwrócimy ich uwage. Narka.

SolucjaEdytuj

Na początek, zaopatrz sie w Wyrzutnie Rakiet stojąca obok ciebie oraz twojej grupy jeżeli nie dysponujesz umiejętnościami strzelania z PM'u. Rozwal na początek Babkę wyrzutnią, ale nie podchodź do niej blisko bo cie podpali, oraz zestrzel ballasów w aucie. Jeżeli nadejdzie 1 fala, zaopatrz się najpierw w Apteczki, oraz Pancerz. Używaj pancerzy i życia jak np: będziesz mieć za mało życia, chowaj sie pod budynkami i uważaj na ballasów na dachach. 2 Fala posiada mocniejsze bronie, jak np: Spaz 12, Wieśniacka Strzelba i strzelby. Fala 3 posiada granaty dymne, AK47 albo M16 i... Dildo?!, uważaj kiedy będą rzucać. Oddal sie na dobrą odległość żeby móc zastrzelić. Nie podchodź do ballasów z motołowami.. chyba wiesz dlaczego..

CiekawostkiEdytuj

  • Możliwe jest to że zostaną tylko: Alex i Sweet
  • Czasami zostaje tylko paru ziomków.
  • Żeby paru ziomków nie zginęło, należy zabić Ballasa z motołowem i Ballasów z Granatem Dymnym.

FilmEdytuj

Gameplay04:37

Grand Theft Auto Grove Stories 02 - Rodzinne Sprawy

Gameplay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki